Whatsapp irtibat Jump to content
Üyelerimizin Dikkatine
gönderildi

Kırmızı pabuçlarına baktı, yüzünde tertemiz bir mutluluk vardı; sarı kıvırcık saçları mavi gözleriyle diğer çocukları seyrediyordu ?Çocukluğunda bıraktığı ve onu mutlu eden bir andı Bu benim çok sevdiğim, özlediğim bir andı,? dedi, koltukta oturan arkadaşlarına; saçları hâlâ kıvırcık, gözleriyse maviydi Kırmızı ojeli elleriyle oynuyordu Anlatmak istediği başka şeyler de vardı ama aptal olduğunu düşünmelerinden korkuyordu ?Anlatmalıyım,? dedi, bir şeyleri aşmanın mutluluğuyla ?En çok neyi özledim biliyor musunuz?? dedi, herkes suspus olmuş onu dinliyordu ?Rayların üstüne ama şiddetli bir yağmur yağmalı?

Bunları anlatırken bir çocuk kadar mutlu ve o anı yaşarmış gibi heyecanlıydı ?Islanmalıyım, göğüslerimin uçları görünmeli ıslanmaktan, sutyen takmamalıyım; o kaygan rayda yürüyorum, şimşekler çakıyor başımda, gözümü kırpmıyorum, karşıdan o geliyor, ıslanmış, siyahlara bürünmüş; ikimiz de ne istediğimizi biliyoruz Defalarca bu anı telefonda konuşmuştuk Ayaklarımızın her yere basışında su sıçrıyor, yaklaşıyoruz, heyecanlanıyorum, dizlerim titriyor, kalbim göğsümden fırlayacak, üşüyen bedenini ısıtacak sıcak aşk dolu bir öpüş, yağmur daha da şiddetlendi sarılmaya birkaç adım kala,? diyordu

?Aşk aptallıktır,? diyen bir sesle uyandım, tüylerim diken diken olmuştu, oysa bu anı defalarca konuşmuşlardı her anı hiçbir kareyi atlamadan hatırlıyordu, ?Aşk öldü,? dedi

Yanağından bir damla gözyaşı süzüldü ve kırmızı pabuçlarını aradı gitmek için

Öne Çıkan Yanıtlar

Gösterilecek yayın yok

Konuşmaya katılın

Şimdi yazabilir, daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için şimdi oturum açın.

Guest
Bu konuya cevap ver...