Whatsapp irtibat Jump to content
Üyelerimizin Dikkatine
gönderildi

yaban

ve asi

dağlara dağılan taylar gibi

ve yangın

gençliğinin alazında ışıltılı bıçaklar gibi

adana?da yollara dizilmiş garlarda

çığlık çığlığa peronlarda

çocuklar gibiydi gözleri

/adı nevin

şarap içer, rüzgâr giyerdi geceleyin.../

II

o, kanadı kırık bir kuştu

beyaza vurulmuştu

kimseler görmnedi bir başka renk sevdiğini

kimseler

görmedi kimseler kirlendiğini...

/adı nevin

hüzün kokar ve korkardı geceleyin.../

III

?kendini martılarla bir tutma? derdim; ?senin kanatların yok. düşersin, yorulursun, beni koyup koyup gitme ne olursun!?*

o, kanadı kırık bir kuştu

gülümserken vurulmuştu

kimseler görmedi uçtuğunu

kimseler

görmedi kimseler öpüştüğünü...

/adı nevin

özlem tüter ve ç(ağlardı) geceleyin./

IV

?ışığın? diyordu: kırılıp düştüğü yerlerden geliyorum; karanlık kördü ve acımasız... ellerimle kırdım ben de kalan kanatlarımı; kanatlarımı kanatmaktan geliyorum...

V

o bir yenik serçeydi sıkılınca ağlamaya çıkardı. sonra da çift çıkardık; kar yağardı, biz dinlemez, çıkardık! o kentte bütün sokaklar biz yan yana yürümeyelim diye dar yapılmıştı, insanlar dar yapılmıştı, çıkardık!

kar durmazdı, üşüşürdü saçlarına ve hep bir şeylere ağlardı o karlı havalarda... avurtlarına çarpan kar taneleri, gözyaşlarının sıcaklığına çarpıp erirdi... erirdi... biz yan yana, yana yana... yana yana!

/o bir yenik serçeydi sıkılınca ağlamaya çıkardı

ben yürüsem bütün yollar ona çıkardı.../

VI

gitti... kanatları yüreğimdeydi

kalan, elimde minyatür bir kuş şimdi

yitirdim o aşkın kimliğini

hükümsüzdür...

/adı nevin,

ihaneti tutuşturduk bir sabahleyin!/

Öne Çıkan Yanıtlar

Gösterilecek yayın yok

Konuşmaya katılın

Şimdi yazabilir, daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için şimdi oturum açın.

Guest
Bu konuya cevap ver...