Whatsapp irtibat Jump to content
Üyelerimizin Dikkatine
gönderildi

Ben bu geceleri anlayamadım...

Hüznün rengi siyah mı?

Hüznü taşıdığı için mi bu yaptırdıkları?

Gündüz nasıl geçerse geçsin,

İstersen kahkahalara boğul,

Havalara uç mutluluktan,

Gecelerse hep aynı...

Nasıl olduğunu anlamadan,

Engel olamadan,

İstemeden daha,

Her gece,

Her gece...

Yanıyor sazımın bam teli,

Türküler çalınıyor kulaklarımda,

Türküler,sevda kokan,

Türküler...

İçinden ne geliyorsa yap,diyor bir ses,

Bir ses işte,sadece gecelerde,sadece...

Dağları aşası geliyor insanın,

Bu,

O kadar basit geliyor ki gecelerde,

Ki belki de,

Karanlıkta görünmediği için o koca dağlar,

O hasrete bir kat daha hüzün katan,

Uzaklara,uzaktakilere engel koyan...

Geceler...

Neden,nasıl oldu bilinmeden,

O geceler...

Geceye kadar nasıl yaşarsan yaşa,

Yakandan tutar elbet o karanlıklar,

Başlar her gece kendince hesaplaşmalar...

Güneş battığı anda,

Bir hüzün kaplıyor ya,

Var bu gecelerin hikmeti işte...

Hüznün rengi siyah mı?

Hüznü taşıdığı için mi bu yaptırdıkları

Öne Çıkan Yanıtlar

Gösterilecek yayın yok

Konuşmaya katılın

Şimdi yazabilir, daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için şimdi oturum açın.

Guest
Bu konuya cevap ver...